понеділок, 22 лютого 2021 р.

ДО УВАГИ БАТЬКІВ! Як дитині уникнути залучення до небезпечних груп в Інтернеті


 1. У першу чергу потрібно звертатися до батьків, якщо в житті (реальному або віртуальному) щось турбує.
2. Не слід заводити сумнівних знайомств у мережі, адже за привабливою аватаркою може ховатися небезпечний злочинець, аферист або терорист.
Здобувачі освіти зазвичай сприймають спілкування в мережі як нешкідливу гру, не розуміючи, що спілкуються з реальними людьми, не завжди добрими,
чесними, такими, які переслідують в мережі свої інтереси.
3. Не надавати персональних даних в Інтернеті, таких як особисті фото, документи, адреса проживання, школа і клас.
4. Не потрібно додавати у друзі незнайомців, а лише тих, кого знаєш особисто.
5. Вимкнути геодані на світлинах, за допомогою яких зловмисники можуть визначити місцезнаходження дитини.

 

 #небезпечнічеленджі #небезпечніінтернетігри

 ДО УВАГИ БАТЬКІВ! 

 
Поговоріть зі своїми дітьми про небезпеку онлайн!
Нагадайте дітям про важливі правила користування Інтернетом і соціальними мережами.
Не спілкуватися з незнайомцями
Не повторювати дії, які пропонуються в мережі
Поясніть, що «розваги» онлайн на незнайомих ресурсах несуть небезпечні, а часом - невідворотні наслідки в реальному житті!
Звертаємось до батьків! Проведіть, будь ласка, роз'яснювальну роботу з дітьми щодо небезпечності таких «ігор», адже вони призводять до катастрофічних  наслідків. Намагайтесь більше часу проводити з дітьми та спілкуватись з ними.

Закликаємо молодь бути свідомими та не переймати небезпечні челенджі задля розваг, адже це може зашкодити не лише здоров'ю, але й життю! 

 Першими ознаками залежності дітей є:
 погіршення успішності, часті запізнення або пропуски уроків;
 проведення часу за комп’ютером уночі;
 поєднання процесу гри із прийомом їжі;
 асоціювання себе з героєм гри;
 відсутність інших захоплень;
 нівелювання спілкування з іншими людьми;
 час, проведений за комп’ютером, перевищує час, що витрачається на
інші види діяльності;
 гра набуває для дитини найважливішого значення;
 агресивне реагування на намагання оточуючих обмежити час
перебування за комп’ютером;
 нездатність контролювати час, проведений за комп’ютером;
 прояви агресивності/дратівливості, якщо відсутня можливість
скористатися Інтернетом;
 у зв’язку з використанням мережі;
 втрата інтересу до зовнішнього вигляду та соціального життя

 

Немає коментарів:

Дописати коментар