1. У першу чергу потрібно звертатися до батьків, якщо в житті (реальному або віртуальному) щось турбує.
2. Не слід заводити сумнівних знайомств у мережі, адже за привабливою аватаркою може ховатися небезпечний злочинець, аферист або терорист.
Здобувачі освіти зазвичай сприймають спілкування в мережі як нешкідливу гру, не розуміючи, що спілкуються з реальними людьми, не завжди добрими,
чесними, такими, які переслідують в мережі свої інтереси.
3. Не надавати персональних даних в Інтернеті, таких як особисті фото, документи, адреса проживання, школа і клас.
4. Не потрібно додавати у друзі незнайомців, а лише тих, кого знаєш особисто.
5. Вимкнути геодані на світлинах, за допомогою яких зловмисники можуть визначити місцезнаходження дитини.
#небезпечнічеленджі #небезпечніінтернетігри
ДО УВАГИ БАТЬКІВ!
Поговоріть зі своїми дітьми про небезпеку онлайн!
Нагадайте дітям про важливі правила користування Інтернетом і соціальними мережами.
Не спілкуватися з незнайомцями
Не повторювати дії, які пропонуються в мережі
Поясніть, що «розваги» онлайн на незнайомих ресурсах несуть небезпечні, а часом - невідворотні наслідки в реальному житті!
Звертаємось до батьків! Проведіть, будь ласка, роз'яснювальну роботу з дітьми щодо небезпечності таких «ігор», адже вони призводять до катастрофічних наслідків. Намагайтесь більше часу проводити з дітьми та спілкуватись з ними.
Закликаємо молодь бути свідомими та не переймати небезпечні челенджі задля розваг, адже це може зашкодити не лише здоров'ю, але й життю!
Першими ознаками залежності дітей є:
погіршення успішності, часті запізнення або пропуски уроків;
проведення часу за комп’ютером уночі;
поєднання процесу гри із прийомом їжі;
асоціювання себе з героєм гри;
відсутність інших захоплень;
нівелювання спілкування з іншими людьми;
час, проведений за комп’ютером, перевищує час, що витрачається на
інші види діяльності;
гра набуває для дитини найважливішого значення;
агресивне реагування на намагання оточуючих обмежити час
перебування за комп’ютером;
нездатність контролювати час, проведений за комп’ютером;
прояви агресивності/дратівливості, якщо відсутня можливість
скористатися Інтернетом;
у зв’язку з використанням мережі;
втрата інтересу до зовнішнього вигляду та соціального життя
Немає коментарів:
Дописати коментар